menu

Bally

3087 / 5000
Результаты перевода
Povestea Bally a început cu un gest romantic. În 1850, producătorul elvețian Carl Franz Bally se afla într-o călătorie de afaceri la Paris și, în ultima sa zi, și-a amintit că soția lui îi ceruse să-i aducă acasă o pereche de cizme la modă - singura problemă era că uitase complet să întrebe mărimea ei. A fost foarte surprins să vadă un stoc de mii de perechi de pantofi și cizme la depozitul fabricii de pantofi și s-a întrebat imediat dacă nu va fi posibil să le fabricați în Elveția. El a decis să cumpere întreaga marime, iar Frau Bally a acceptat cu căldură cele două perechi care i se potriveau. Restul, Carl Franz le-a pus la vânzare în magazinul său din fabrică, unde s-au soldat instantaneu.

Până în anii 1870, Bally s-a impus ca una dintre primele case de încălțăminte de lux din Europa și a deschis o cale dându-și încălțămintea elegantă pe piața internațională. Pe fondul exporturilor de succes în America de Sud și al creșterii vânzărilor, Carl Franz Bally a decis să deschidă magazine independente. Montevideo și Buenos Aires au urmat primul magazin Bally, care a fost deschis la Geneva în 1870. Intrarea pe piața britanică (și în imperiul colonial) un deceniu mai târziu, a fost începutul unei ere importante pentru pantofii Bally. Bally a continuat în acest spirit și mai târziu, în anii 1980, a condus primul val de mărci de lux care își oferă bunurile în Republica Populară Chineză.

La începutul secolului, Bally a fost una dintre primele companii mondiale din lume. În 1927, laboratorul Bally s-a deschis pentru a se asigura că cercetarea și dezvoltarea în toate domeniile de piele vor continua.

Pe măsură ce secolul 20 a progresat, gama de produse Bally a crescut. Încălțămintea sa cuprinde ultrapracticul - cu producția de cizme de schi pentru olimpicii elvețieni și cizmele de alpinism care au dus Sir Edmund Hillary și Tenzing Norgay la vârful Everestului - la articole de modă jucăușe cu banda vibrantă Bally, bazată pe steagul elvețian și primul introdus pe produsul Bally în 1939. În 1976, Bally a lansat o gamă de îmbrăcăminte și accesorii gata de purtat.

Gențile de mână ale mărcii, adesea cu modele capricioase și includerea detaliilor semnate Bally, sunt acum articole de lux recunoscute instantaneu, cu personalitate.

De-a lungul secolului trecut, Bally a avut o puternică legătură emoțională cu artiști, designeri și arhitecți avanți, unindu-și forțele cu unele dintre cele mai îndrăznețe minți creative.

Bally este o companie de patrimoniu profund și vigoare tinerească. Este un brand urban în cea mai largă definiție: Bally este îmbrățișat de femei și oameni de afaceri independenți, precum și de artiști hip-hop. Etosul mărcii revine întotdeauna la acel moment de bucurie și umor atunci când Carl Franz Bally a adus acasă o duzină de perechi de pantofi pentru soția sa, în speranța că o pereche i se va potrivi. Un moment de lux și fericire.

În mai 2018, Bally a semnat un acord de licență la nivel mondial cu Grupul Marcolin pentru proiectarea, producerea și distribuirea de ochelari de soare și rame pentru ochelari, disponibile pe piață din 2019: o colecție care combină abilități artizanale și inovație, funcționalitate și eleganță, atenție la detalii și experimentale cercetare. 

  • очки Bally
  • очки Bally
  • очки Bally
  • очки Bally
  • очки Bally
  • очки Bally
  • очки Bally
  • очки Bally

vezi mai mult