Fondată în 1946 de Zinovy Davydov, compania germană Ferdinand Menrad și-a început existența cu producția și vânzarea de trabucuri de lux. Apoi a existat un coniac de elită, ideal combinat cu trabucuri și parfumerie. În cele din urmă, în 1989, compania a lansat primele rame medicale și ochelari de soare sub numele Davidoff. Astăzi compania dezvoltă și produce, probabil, una dintre cele mai bune colecții de ochelari și rame special pentru bărbați. Marca este dotată cu un stil propriu unic, design clasic, cadrele sunt realizate din materiale moderne precum titanul, plasticul turnat prin injecție. Ochelarii de soare marca Davidoff întruchipează „arta de a trăi” și sunt concepuți pentru bărbații cu bun gust și un stil de viață activ, întrucât unele colecții au un caracter dinamic și ușor sportiv. Toate cadrele sunt confortabile, funcționale și foarte estetice. Numele Zinovy Davydov sau Zino Davidoff (1906-1993), așa cum a fost numit în Elveția, unde s-a mutat cu părinții săi de la Kiev în 1911, a intrat în istorie pentru totdeauna, deoarece a aderat la o anumită filozofie în toate: „În viață, toată lumea ar trebui să primească plăcere de la cei mai buni.” Într-adevăr, tot ceea ce intră sub marca Davidoff este dotat cu cea mai bună calitate.
Este surprinzător faptul că compania a arătat cea mai puternică creștere în timpul celui de-al doilea război mondial, vânzând produsele sale tuturor părților în luptă. După încheierea ostilităților, cu sprijinul Marii Cruze din Bordeaux, a fost lansată prima serie semnată a trabucurilor mărcii. Acest lucru a permis mărcii Davidoff să câștige o recunoaștere pe scară largă în afara Elveției, iar ziarele franceze au exaltat gustul unic al noilor trabucuri.
Următoarea etapă de dezvoltare a fost fuziunea cu Ernest Schneider, care a devenit agentul de marketing al companiei. Atunci a fost formulat sloganul principal, care a stabilit ferm marca printre producătorii de produse de lux. După 15 ani, gama a fost completată cu apă de toaletă, numită după fondatorul companiei. Și în 1988 a fost lansat cel mai de succes și mai cunoscut parfum „Davidoff Cool Water”. Apoi, eliberat publicului larg și coniac, care a fost descris ca aristocratic, rafinat și bogat.
Un an mai târziu, o altă noutate a apărut printre produsele mărcii - rame de ochelari, care combinau perfecțiunea estetică, calitatea și funcționalitatea. În 1991, a ieșit o colecție de genți de piele, 5 ani mai târziu, marca și-a amintit de sexul frumos lansând o versiune a parfumului Davidoff Cool Water Woman pentru ei, în 1998 au apărut pixuri, iar în anii următori perechea de parfumuri The Good Life au fost eliberată.
Acum există 44 de magazine de marcă situate în Europa, SUA, China, Japonia, Brazilia și Argentina.