menu

Diesel

Diesel păstrează reputația unui brand din cele mai imprevizibile, scandaloase și de cult de pe piață.

Marca italiană Diesel cu emblema în formă de indian – irochez este astăzi cunoscută tuturor. Nașterea acesteia a avut loc în perioada când Europa suferea o criză energetică de petrol, care a trebuit să fie învinsă cu ajutorul combustibilului ieftin de păcură. Popularitatea mărcii se datorează fondatorului ei – om genial de afaceri Renzo Rosso, ferm convins că, pentru a avea succes trebuie să fii mereu gata de a risca. Rosso, desigur, știe despre ce vorbește, căci în anii de existență a mărcii, el a trebuit să meargă la risc de mai multe ori. Companiile publicitare ale anilor 1990 pot fi considerate cu adevărat curajoase și provocatoare. Însă riscul s-a meritat: publicitatea a fost observată, iar marca s-a memorizat ca cel mai imprevizibil, scandalos și de cult brand al contemporanității.

Fondatorul brandului Renzo Rosso s-a născut la 15 septembrie 1955 în familia unui farmer dintr-o comună italiană Brugine, amplasată în regiunea Veneto. În timpul liber după școală, băiatul se ocupa cu creșterea și vânzarea iepurilor.

În anul 1970 Rosso devine student al Institutului Tehnic Marconi din Padue la cursul de «Producerea articolelor textile». La vârsta de 15 ani, la mașina de cusut a mamei sale, Renzo a cusut primii blugi cloșați cu talie joasă. În 1973 Renzo Rosso devine student al universității Ca´Foscari din Veneția, la facultatea de economie. În 1975 Renzo Rosso a început activitatea sa de manager pe producere în compania Moltex, care se ocupa cu producerea îmbrăcămintei și accesoriilor pentru alte branduri. În 1978 Rosso a decis să plece din acea companie și să-și fondeze propria marcă. Goldschmidt a propus Tânărului Rosso să procure 40% din acțiunile companiei și împreună au înregistrat brandul Diesel.

Actualmente, sub brandul Diesel se produc linii nu numai de îmbrăcăminte jeans, dar și multe alte produse, inclusiv bijuterii, parfumerie și ochelari. La sfârșitul anului 2011, pe piață a fost lansată colecția de rame și ochelari de soare Diesel Shades. Acesta s-a dovedit a fi nu numai pe placul tineretului dar și unor admiratori mai serioși ai mărcii. Aceasta include modele pentru bărbați și femei, precum și modele unisex. Colecțiile de ochelari de soare Diesel sunt diverse și unice, de la modele în stilul «military» cu protecție laterală până la «ochi de pisică» cu inserții pe cătușă, care exprimă materialul de jeans cu nituri.

Caracteristica de diferențiere a ochelarilor de soare și a ramelor sunt inserțiile din jeans.

Ramele Diesel - este întruchiparea obrăzniciei tineretului, clasicii moderne și utilității excepționale. Fiecare model este de neegalat. Toate produsele ale acestei mărci comerciale este destinată în special pentru tineri, dar dacă să luăm în considerație cu ce predilecție lumea urmărește moda, colecția pentru maturi poate fi extinsă cu siguranță până la vârsta de 50 de ani.

Particularitățile ramelor și ochelarilor de soare Diesel:

Ramele mărcii comerciale Diesel - este în felul său un risc. Nu fiecare își poate permite să răspundă provocării și să contrazică părerea comună despre imaginea ochelarilor medicali. Pe de altă parte, aceasta va face să fiți mult mai unic, mai excentric și mai individual.

Șic – este anume acel cuvânt care primul apare în gând din descrierea ochelarilor de soare Diesel.

  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel
  • очки Diesel

vezi mai mult