menu

Guess

Guess este un brand pentru tineri tineri, energici și ambițioși. El aduce la viață un stil de viață activ, vibrant, impregnat de note de sexualitate. În 1981, cei patru frați Marciano (Georges, Armand, Paul și Maurice), cu sprijinul companiei Jordache, au început să producă articole de îmbrăcăminte din denim sub marca Guess. Guess a fost cel care a deschis lumea denimului și a introdus-o în lumea modei. Și nu este o coincidență, deoarece frații Marciano s-au remarcat prin gustul și stilul patriei lor - sudul Franței. Frații Marcianno au fost creatorii primilor blugi de designer. Produsele lor au devenit atât de populare încât au fost scoase de pe rafturi în câteva zile. În 1983, Guess a lansat o linie de îmbrăcăminte pentru bărbați, iar în 1984 o linie de îmbrăcăminte și ceasuri pentru copii. De-a lungul timpului, au părut să proiecteze și să producă ochelari. Brandul s-a impus ca un trendetter în industria modei. Brandul Guess s-a distins favorabil de alte mărci prin campaniile sale excelente de publicitate, cu participarea Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Laetitia Casta, Kara Otis și Naomi Campbell. Stilurile de ochelari Guess variază de la casual la modă la eleganța districtelor de afaceri. Colecția Guess este un clasic care reușește să rămână elegant și la modă în toate sensurile. Acest lucru este facilitat de combinația cu succes a tendințelor de ultimă generație a modei și a tehnologiilor inovatoare în ochelarii Guess.

Campaniile publicitare bine concepute au jucat un rol foarte important în promovarea mărcii. Fotografiile strălucitoare, videoclipurile fascinante au atras literalmente privirile publicului - și, desigur, în fiecare an marca a devenit din ce în ce mai populară. Unul dintre frați, Paul Marciano, a preluat promovarea. Ceea ce este de remarcat este că o mulțime de vedete de talie mondială au fost împușcate pentru publicitate - cum ar fi Eva Herzigova, Claudia Schifer, Naomi Campbell și Laetitia Casta.

O caracteristică distinctivă a Guess este abilitatea de a anticipa tendințele globale ale modei. Compania lucrează cu o atenție deosebită asupra stilisticii produselor. Colecțiile Guess sunt întotdeauna la modă, imprevizibile și inovatoare.
„Este imposibil să creezi un aspect complet fără multe articole GUESS: pantofi, genți, curele, cravate, parfum, bijuterii. Și, desigur, ochelari de soare ".

  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess
  • очки Guess

vezi mai mult