Roberto Cavalli este un designer italian, născut într-o familie de artiști în anul 1940. Cavalli și-a făcut studiile în celebra Academie de Arte din Florența, unde s-a afirmat nu numai ca un pictor bun dar și ca designer. În lumea modei Roberto Cvalli este cunoscut ca o personalitate care este capabilă să transforme materialele dure și de rutină, într-un lux de neegalat Haute Couture.
În 1998, Cavalli a lansat o linie nouă pentru tineret Just Cavalli, în care sunt prezentate: îmbrăcăminte, accesorii, rame, ceasuri și parfumuri. Linia Just Cavalli este o linie care a fost dedicată de Roberto Cavalli, tuturor tinerilor, care doresc să se exprime liber și să se prezinte ca cineva unic în comparație cu alții. În compania publicitară a colecției noi Just Cavalli au participat câteva persoane tinere, inclusiv Emilly DiDonato și Samantha Gradoville.
Stilul lui Cavalli poate fi ghicit în orice model de ochelari de soare și rame optice, începând cu printul de leopard care a devenit clasic deja, și până la gama neobișnuit de colorată a colecției.
Ramele de la Just Cavalli sunt mereu calitative, acestea sunt produse din materiale contemporane și vopsite în cele mai vii culori, care sunt foarte apreciate de cumpărătoare.
Ochelarii Just Cavalli sunt aleși de cei care preferă un stil original, sigur și energic. Calitatea înaltă, materiale și culori diverse, prezența obligatorie a logoului în calitate de ornament, deosebesc ochelarii moderni de la Just Cavalli. Necăutând la democrația sa, modelele Just Cavalli sunt apreciate nu numai de tineri, dar și de generațiile mai în vârstă.
Stilul Roberto Cavalli a fost ales de așa celebrități ca: Beyonce, Noulz, Victoria Beckgam, Demi Moore, Gwyneth Paltrow, Madonna și mulți alții. Din momentul fondării sale, marca Just Cavalli a devenit preferata multora datorită stilului să actual și producerii excelente.
În ultima colecție, designerul a încadrat sticla-oglindă în rame plastice de o formă retro «ochi de pisică», cu toate acestea a făcut ca această formă să fie mult mai geometrică, astfel dând de înțeles la futurismul modern. Efectul de gradient a devenit detaliul de bază al noii colecții de accesorii. Anume prin această caracteristică se deosebesc ochelarii și bijuteriile din colecția primăvară-vară.