Kenzo
Kenzo este un brand francez cu un suflet și origini japoneze. Nici măcar doar un brand, ci o întreagă filozofie care include tot ce este mai bun din două culturi polare: șic francez, rafinament și fler oriental japonez de libertate și simplitate.
Trebuie să recunoașteți că printre toate mărcile se remarcă Kenzo. Îl vei recunoaște prin siluete libere laconice simple, dar imprimeuri memorabile luminoase, prin forme reținute, dar texturi bogate. Kenzo „poartă” naturi misterioase, creative, libere și profunde.
Deci, cel cu care, de fapt, brandul în sine este asociat este Kenzo Takada. Designer francez de origine japoneză care l-a „făcut” pe Kenzo. În timp ce frecventa Școala de modă Bunka Gakuen din Tokyo, Takada a visat Parisul. Și a ajuns acolo printr-o întâmplare (casa lui era demolată, Kenzo a primit despăgubiri materiale și cu acești bani a plecat să cucerească Franța) în 1965.
Timp de cinci ani, designerul a trăit într-un oraș gri și rece, trăind toate greutățile sărăciei și ale foamei. Prin urmare, mai presus de toate a vrut să aducă puțină culoare acestei lumi reci pariziene. Și a lucrat la asta.
În fiecare an, Takada a creat 5 colecții și toate au aruncat în aer lumea modei. În același timp, nu o dată în carieră a fost implicat în scandaluri publice și nu a cedat niciodată tendințelor și tendințelor - el și-a exprimat întotdeauna doar propriile opinii în materie de modă. Prin urmare, este imposibil să o repetăm până în prezent.
Kenzo a lucrat 30 de ani de succes, iar în 1999, după ce a primit Premiul American pentru Pace, designerul a părăsit lumea modei.
De atunci, a început o nouă eră pentru Kenzo. În 2003, Antonio Marras a preluat funcția de Director de creație. Scopul său era să păstreze tradițiile Casei, dar să-i aducă propriul stil luminos și unic. De 8 ani lungi, spectacolele Kenzo de la Marras au fost cele mai strălucitoare și mai memorabile.