menu

Tokidoki

Tokidoki – brand nou pentru tineret, lansat de designerul italian Simone Legno. Designerul și-a găsit inspirația într-un desen animat japonez. Simon a fost mereu pasionat de Japonia, din copilărie el simțea o pasiune puternică pentru această țară. Marca Tokidoki și-a primit denumirea de la cuvântul japonez «uneori». Simon consideră că viața este foarte schimbătoare, există multe situații întâmplătoare și circumstanțe neprevăzute, de aceea «uneori» -acest cuvânt, este foarte apropriat de sufletul creatorului.

Logoul brandului reprezintă o inimă sub care sunt încrucișate două oase, sunt efectuate cu efect fosforescent, deci luminează în întuneric. Acest aspect este unul din cele mai importante în colecție, în care este reprezentat un accent pe culori aprinse și combinații îndrăznețe, care pot fi comparate numai cu cultul desenelor animate japoneze.

Prima colecție de ochelari de soare Tokidoki a mărcii de cult pentru tineret în lipsa exagerărilor pot fi numite lider printre cele mai «vesele» pe piața optică. Modelele extravagante sunt pline de energie pozitivă și dramatism asupra rutinei: ideologia street – arta decorului, rezultat fosforescent, lentile-oglindă, logo «gotico-romantică» care repetă imaginea oaselor încrucișată, decorate cu o inimioară. Tokidoki – este o colecție dinamică de ochelari, care ar întruchipa frumusețea și stilul, care permite posesorului să nu fie ca toți!

vezi mai mult